1. Splošno
Parcom d.o.o. Nova Gorica (v nadaljevanju Parcom), s splošnimi pogoji določa obveznosti, pravice in pogoje za uporabo ter upravljanje s podatki prijavljenih uporabnikov. Vpisani elektronski naslov lahko Parcom uporabi za pošiljanje komercialnih sporočil in za namen neposrednega trženja svojih storitev, pri čemer vsak, ki odda povpraševanje, soglaša, da takšno sporočilo ne šteje za neželene komunikacije po 158. členu Zakona o elektronskih komunikacijah (Ur. list RS, št. 109/2012) in da je v skladu s 6. členom (posebna obveznost zagotavljanja podatkov v zvezi s komercialnimi sporočili) Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur.l. RS, št. 61/2006, 45/2008 in 79/2009). Parcom spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo podatke, pridobljene z obrazcem za prijavo na spletnem mestu www.blagajne.si, varovala skladno z veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
2. Vaše soglasje za zbiranje in obdelavo osebnih podatkov
Skrb družbe je, da bodo vsi produkti prilagojeni lokalnim specifičnim zahtevam, kot so prevodi programov, ki jih registrske in POS blagajne uporabljajo, prilagoditev specifičnim lokalnim zakonskim zahtevam, skrbna podpora uporabnikom predvsem preko svoje partnerske mreže in obveščanje o novostih.
3. Namen zbiranja in hranjenja podatkov
Nameni zbiranja, obdelave, shranjevanja in uporabe podatkov so pošiljanje ponudb, reklamnega gradiva, revij in vabil na dogodke, telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje, ter obveščanje o aktivnostih, ponudbi in nagradnih igrah, katerih organizator je Parcom, ali katerih organizator je druga pravna oseba, ki nagradno igro organizira v sodelovanju z Parcom-om. Osebne podatke hranimo v računalniški obliki. Po prenehanju potrebe po vodenju osebnih podatkov oz. na podlagi pisnega preklica uporabnika se podatki izbrišejo oziroma se uničijo nosilci podatkov.
4. Odjava od e-novic
Uporabnik lahko prekliče svojo prijavo v bazo tako, da v prejetem sporočilu z e-novicami klikne povezavo za odjavo od prejemanja e-novic. Uporabnik lahko odjavo e-novic in izbris kontakta zahteva z zahtevkom, ki ga pošlje po elektronski pošti na e-naslov [email protected]. Po dokončni potrditvi odjave uporabnika bomo s seznama uporabnikov izbrisali vse podatke tega uporabnika.
5. Cene
Cene, ki se nahajajo na spletni strani Blagajne.si so brez DDV in veljajo izključno za spletno prodajo in se lahko razlikujejo od cen v naših poslovnih enotah. Ko izberete željen artikel in ga date v košarico, se cenam avtomatsko doda DDV.
6. Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene v košarici vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v Blagajne.si spletni trgovini in se lahko razlikujejo od rednih cen Parcom d.o.o. Nova Gorica. Pridružujemo si pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Za morebitne napake se opravičujemo in vas vljudno prosimo, da nas o njih obvestite in jih ne izkoristite v svojo korist.
7. Plačilo
Gotovina – Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ko vam dostavna služba Pošte Slovenije dostavi paket.
Nova cena* za vplačilo obrazca UPN in UPN QR za vplačila nad 501,00 € :
Vplačilo obrazca UPN in UPN QR | Cena v EUR (brez DDV) |
do 98,00 EUR | 1,0500 |
nad 98,00 EUR do 501,00 EUR | 1,07% od vrednosti |
nad 501,00 EUR | nad 5,3600 + 0,30 % od vrednosti |
*spremenjen cenik poštnih storitev je dostopen tudi na spletnih straneh Pošte Slovenija
Predračun – Plačilo z nakazilom na naš TRR je možno ob predhodnem kreiranju predračuna na naši spletni trgovini. Veljavnost predračuna je 3 dni.
POMEMBNO! Ko poravnate predračun, nas o plačilu obvestite na naš elektronski naslov [email protected] in na tak način bo naročeno blago veliko hitreje pri vas.
8. Izdaja računa
Parcom d.o.o. po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi natisnjen račun skupaj z dostavljenim paketom. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
9. Dobavni rok
V spletni trgovini se trudimo, da bi artikli, ki so bili naročeni na naši spletni trgovini Blagajne.si, kar se da hitro dosegli njihove naročnike. V kolikor so le ti na zalogi jih pošljemo naprej še isti delovni dan, kar pomeni, da jih prejmete na dom v roku 1 – 3 delovnih dni. Za dostavo uporabljamo Pošto Slovenije, kar pomeni, da Vam naročene artikle dostavi poštar na naslov prejemnika, ki ste ga navedli ob naročilu. Praviloma se dostave vršijo v dopoldanskih urah, v primeru, da pa paketa ne morete sprejeti, pa ga lahko prevzamete kasneje tudi na najbližji Pošti Slovenije.
Za izdelke, ki pa jih v določenem trenutku nimamo na zalogi, se dobavljivost vsekakor poveča. Izdelek bomo za vas takoj naročili pri naših dobaviteljih in vaše naročilo uredili takoj, ko izdelek prejmemo na zalogo.
V primeru, da je bilo naročenih več izdelkov in je kateri od teh na zalogi, drugi pa niso, se vrši delna dobava blaga (delno takoj, delno ko nam omogoča zaloga). Poštnina se v takem primeru zaračunava le enkrat (1x).
10. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih (30) dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvestiti po pošti (Parcom d.o.o. Nova Gorica, Vodovodna pot 4, 5000 Nova Gorica) ali na kontaktni e-naslov [email protected].
Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Zaželen je tudi obrazec(dopis) za vračilo blaga, ki pospeši postopek vračila ali zamenjave. Na obrazec se naj zapiše vaš TRR kamor bomo v primeru vračila kupnine nakazali denar.
Možnost vračila ne velja za programsko opremo, zgoščenke/DVD, video igre, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjena. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 14-ih dni od prejetja vrnjenega blaga (*v primeru podjetij rok za vračilo prične teči s prejemom potrjene stornacije s strani kupca).
Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu:
Parcom d.o.o. Nova Gorica, Vodovodna pot 4, 5000 NOVA GORICA
11. Garancija
Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, najprej pokličite na telefonsko številko: 05-335-2700, kjer vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.
Za blago, za katerega je izdana garancija za brezhibno delovanje stvari, proizvajalec ob izpolnjevanju garancijskih pogojev v garancijskem roku jamči za brezhibno delovanje. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka kupcu.
V primeru, da popravilo izdelka ni izvedeno v 45 dneh, imate pravico zahtevati zamenjavo izdelka z novim oziroma vračilo kupnine. Rok začne teči od dne, ko je izdelek sprejet v pooblaščeni servis, ki je označen na garancijskem listu, ki je bil priložen izdelku ob dobavi.
12. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Parcom d.o.o. Nova Gorica ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Parcom d.o.o. Nova Gorica, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
13. Arhiviranje pogodbe
Sklenjena pogodba (naročilo) med naročnikom in prodajalcem se arhivira na sedežu podjetja Parcom d.o.o. Nova Gorica, Vodovodna pot 4, 5000 Nova Gorica. Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na : [email protected]