Obveščamo vas, da je obrazec za pooblaščanje dopolnjen z novo rubriko Davčno potrjevanje računov, kjer je možno označiti pravice za oddajo novih Zahtevkov za pridobitev/preklic namenskega digitalnega potrdila za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov.
Zahtevkov še ni možno oddajati preko sistema eDavki, lahko pa pred tem že posredujete pooblastila na pristojni Finančni urad, kjer jih bodo vnesli takoj ko bodo le ti na razpolago na eDavkih.
Obrazca sta poimenovana tako:
DPR-PridobitevDP Zahtevek za pridobitev namenskega digitalnega potrdila za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov
DPR-PreklicDP Zahtevek za preklic namenskega digitalnega potrdila za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov
Dobro je vedeti:
Davčne blagajne se bodo po ZDavPR začele uporabljati 2. januarja 2016. Za zavezance, ki se bodo v prehodnem obdobju 2 let odločili, da bodo izvajali postopek potrjevanja računov z uporabo vezane knjige računov, bo uporaba davčnih blagajn obvezna s 1. januarjem 2018.