1. Splošno

Parcom d.o.o. Nova Gorica (v nadaljevanju Parcom), s splošnimi pogoji določa obveznosti, pravice in pogoje za uporabo ter upravljanje s podatki prijavljenih uporabnikov. Vpisani elektronski naslov lahko Parcom uporabi za pošiljanje komercialnih sporočil  in za namen neposrednega trženja svojih storitev, pri čemer  vsak, ki odda povpraševanje, soglaša, da takšno sporočilo ne šteje za neželene komunikacije po 158. členu Zakona o elektronskih komunikacijah (Ur. list RS, št. 109/2012) in da je v skladu s 6. členom (posebna obveznost zagotavljanja podatkov v zvezi s komercialnimi sporočili) Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur.l. RS, št. 61/2006, 45/2008 in 79/2009). Parcom spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo podatke, pridobljene z obrazcem za prijavo na spletnem mestu www.blagajne.si, varovala skladno z veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo osebnih podatkov.

2. Vaše soglasje za zbiranje in obdelavo osebnih podatkov

Skrb družbe je, da bodo vsi produkti prilagojeni lokalnim specifičnim zahtevam, kot so prevodi programov, ki jih registrske in POS blagajne uporabljajo, prilagoditev specifičnim lokalnim zakonskim zahtevam, skrbna podpora uporabnikom predvsem preko svoje partnerske mreže in obveščanje o novostih.

3. Namen zbiranja in hranjenja podatkov

Nameni zbiranja, obdelave, shranjevanja in uporabe podatkov so pošiljanje ponudb, reklamnega gradiva, revij in vabil na dogodke, telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje, ter obveščanje o aktivnostih, ponudbi in nagradnih igrah, katerih organizator je Parcom, ali katerih organizator je druga pravna oseba, ki nagradno igro organizira v sodelovanju z Parcom-om. Osebne podatke hranimo v računalniški obliki. Po prenehanju potrebe po vodenju osebnih podatkov oz. na podlagi pisnega preklica uporabnika se podatki izbrišejo oziroma se uničijo nosilci podatkov.

4. Odjava od e-novic

Uporabnik lahko prekliče svojo prijavo v bazo tako, da v prejetem sporočilu z e-novicami klikne povezavo za odjavo od prejemanja e-novic. Uporabnik lahko odjavo e-novic in izbris kontakta zahteva z zahtevkom, ki ga pošlje po elektronski pošti na e-naslov [email protected]. Po dokončni potrditvi odjave uporabnika bomo s seznama uporabnikov izbrisali vse podatke tega uporabnika.

5. Cene

Cene, ki se nahajajo na spletni strani Blagajne.si so brez DDV in veljajo izključno za spletno prodajo in se lahko razlikujejo od cen v naših poslovnih enotah. Ko izberete željen artikel in ga date v košarico, se cenam avtomatsko doda DDV.

6. Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene v košarici vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v Blagajne.si spletni trgovini in se lahko razlikujejo od rednih cen Parcom d.o.o. Nova Gorica. Pridružujemo si pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Za morebitne napake se opravičujemo in vas vljudno prosimo, da nas o njih obvestite in jih ne izkoristite v svojo korist.

7. Plačilo

Gotovina – Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ko vam dostavna služba Pošte Slovenije dostavi paket.

Nova cena* za vplačilo obrazca UPN in UPN QR za vplačila nad 501,00 € :

Vplačilo obrazca UPN in UPN QR Cena v EUR (brez DDV)
do 98,00 EUR 1,0500
nad 98,00 EUR do 501,00 EUR 1,07% od vrednosti
nad 501,00 EUR nad 5,3600 + 0,30 % od vrednosti

*spremenjen cenik poštnih storitev je dostopen tudi na spletnih straneh Pošte Slovenija

Predračun – Plačilo z nakazilom na naš TRR je možno ob predhodnem kreiranju predračuna na naši spletni trgovini. Veljavnost predračuna je 3 dni.
POMEMBNO! Ko poravnate predračun, nas o plačilu obvestite na naš elektronski naslov [email protected] in na tak način bo naročeno blago veliko hitreje pri vas.

8. Izdaja računa

Parcom d.o.o. po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi natisnjen račun skupaj z dostavljenim paketom. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

FURS-obvestilo

9. Dobavni rok

V spletni trgovini se trudimo, da bi artikli, ki so bili naročeni na naši spletni trgovini Blagajne.si, kar se da hitro dosegli njihove naročnike. V kolikor so le ti na zalogi jih pošljemo naprej še isti delovni dan, kar pomeni, da jih prejmete na dom v roku 1 – 3 delovnih dni. Za dostavo uporabljamo Pošto Slovenije, kar pomeni, da Vam naročene artikle dostavi poštar na naslov prejemnika, ki ste ga navedli ob naročilu. Praviloma se dostave vršijo v dopoldanskih urah, v primeru, da pa paketa ne morete sprejeti, pa ga lahko prevzamete kasneje tudi na najbližji Pošti Slovenije.

Za izdelke, ki pa jih v določenem trenutku nimamo na zalogi, se dobavljivost vsekakor poveča. Izdelek bomo za vas takoj naročili pri naših dobaviteljih in vaše naročilo uredili takoj, ko izdelek prejmemo na zalogo.

V primeru, da je bilo naročenih več izdelkov in je kateri od teh na zalogi, drugi pa niso, se vrši delna dobava blaga (delno takoj, delno ko nam omogoča zaloga). Poštnina se v takem primeru zaračunava le enkrat (1x).

10. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih (30) dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvestiti po pošti (Parcom d.o.o. Nova Gorica, Vodovodna pot 4, 5000 Nova Gorica) ali na kontaktni e-naslov [email protected].

Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Zaželen je tudi obrazec(dopis) za vračilo blaga, ki pospeši postopek vračila ali zamenjave. Na obrazec se naj zapiše vaš TRR kamor bomo v primeru vračila kupnine nakazali denar.

Možnost vračila ne velja za programsko opremo, zgoščenke/DVD, video igre, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjena. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 14-ih dni od prejetja vrnjenega blaga (*v primeru podjetij rok za vračilo prične teči s prejemom potrjene stornacije s strani kupca).

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu:
Parcom d.o.o. Nova Gorica, Vodovodna pot 4, 5000   NOVA GORICA

11. Garancija

Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, najprej pokličite na telefonsko številko: 05-335-2700, kjer vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

Za blago, za katerega je izdana garancija za brezhibno delovanje stvari, proizvajalec ob izpolnjevanju garancijskih pogojev v garancijskem roku jamči za brezhibno delovanje. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka kupcu.

V primeru, da popravilo izdelka ni izvedeno v 45 dneh, imate pravico zahtevati zamenjavo izdelka z novim oziroma vračilo kupnine. Rok začne teči od dne, ko je izdelek sprejet v pooblaščeni servis, ki je označen na garancijskem listu, ki je bil priložen izdelku ob dobavi.

12. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Parcom d.o.o. Nova Gorica ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Parcom d.o.o. Nova Gorica, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

13. Arhiviranje pogodbe

Sklenjena pogodba (naročilo) med naročnikom in prodajalcem se arhivira na sedežu podjetja Parcom d.o.o. Nova Gorica, Vodovodna pot 4, 5000 Nova Gorica. Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na : [email protected] 

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt

Za izboljšanje uporabniške izkušnje uporabljamo piškotke. Vaša zasebnost je zagotovljena. Preberi več...

Uporaba piškotkov (cookies) na spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo o piškotkih je spremenjen Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; na kratko ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013 in je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki in zakaj jih spletna stran potrebuje

Piškotek je majhna tekstovna datoteka, ki se prenese na računalnik uporabnika ob njegovem obisku spletne strani in običajno vsebuje: Sam piškotek ne vsebuje ali zbira informacij. Če pa ga prebere strežnik skupaj s spletnim brskalnikom, je to lahko spletnemu mestu v pomoč pri izvajanju uporabniku prijaznejših storitev – na primer tako, da se spomni prejšnjih nakupov ali podatkov o uporabnikovem računu. Samo strežnik, ki je poslal piškotek, lahko prebere in uporablja ta piškotek. Na spletnem mestu, vrednem zaupanja, lahko tako piškotki obogatijo izkušnjo. Lahko pa so piškotki uporabljeni tudi na načine, ki pomenijo poseg v posameznikovo zasebnost. Piškotki so lahko shranjeni različno dolgo, le za trajanje seje brskanja ali pa veliko dlje.

Katere piškotke uporabljamo na strani in zakaj

Na spletni strani uporabljamo izključno piškotke, ki so dovoljeni v skladu z zakonom ZEKom-1. Uporabljeni so le piškotki, ki so nujno potrebni za delovanje te spletne strani. Za beleženje statistike obiskanosti strani, uporabljamo sistem, ki zapiše le sejni piškotek in ne sledi vašemu nadaljnemu vedenju na spletni strani oz. v povezavi z drugimi stranmi. Z nadaljno uporabo te spletne strani se strinjate z rabo v nadaljevanju opisanih piškotkov.

Katere piškotke lahko uporablja ta spletna stran

Ime piškotka Namen Trajanje
PHPSESSID Piškotek za uporabniško sejo. Seja
cmscart Piškotek za nakupovalno košarico. Seja
cmstokenf Piškotek uporabniški profil. Seja
_ga Google analitycs 2 leti
google.com Google naloži 3 piškotke ob prikazovanju google zemljevida. 2 leti
cc_cookie_accept, cc_cookie_deny Pomnimo vašo odločitev o uporabi piškotkov 1 leto

ZAPRI